Ortodoksyjni fani motoryzacji mogliby stwierdzić, że zastosowanie napędu hybrydowego w pojeździe terenowym jest, delikatnie mówiąc, nie na miejscu. Nowy Jeep Wrangler 4XE udowadnia jednak dobitnie, że samochód z napędem na cztery koła nie musi mieć pod maską widlastej ósemki, by być bardzo udaną konstrukcją. Do Serwisu Top-Auto Wrocław | Warszawa zgłosił się niedawno właściciel Jeepa Wranglera 4XE, który postanowił przeprowadzić skomplikowany zabieg, jakim jest wygłuszanie auta.
Elektryfikacja zatacza w przemyśle motoryzacyjnym coraz szersze kręgi. Duża liczba producentów umieszcza więc w swojej ofercie auta elektryczne. Na taki krok decydują się nawet te marki, które od lat trzymają linię mocnych i przy okazji paliwożernych jednostek napędowych.
Jeep Wrangler 4XE – WYCISZENIE, WYGŁUSZENIE SAMOCHODU – WROCŁAW | WARSZAWA
Nowy Jeep Wrangler 4XE nie posiada co prawda w pełni alternatywnego napędu, jednak elektryczne wspomaganie daje mu dużo więcej, niż można by było się spodziewać. Nowa hybryda typu plug-in generuje moc aż 381 KM, co czyni ją jednym z najmocniejszych aut w tym segmencie.
Zobacz też: Słaba jakość fabrycznego wyciszenia na przykładzie Toyoty RAV4
Co do nadwozia nowego Jeepa, to powinno się ono spodobać zagorzałym fanom marki. Nie ma tu większych rewolucji. Potężne kształty budzą respekt i jakimś magicznym sposobem, znanym tylko i wyłącznie projektantom Jeepa, łączą w sobie terenową agresję z elegancją, właściwą pojazdom z segmentu Premium. Duże wymiary pozwoliły na zaprojektowanie przestronnego wnętrza w obu przedziałach oraz wygospodarowanie miejsca na pojemny bagażnik.
Jak już wspominaliśmy, pod maską Jeepa Wranglera 4XE znajdziemy dwa silniki elektryczne o mocy odpowiednio 145 i 61 KM – słabszy silnik pełni jednak rolę tylko generatora-rozrusznika. Oba silniki wspomagają główną jednostkę napędową, „benzyniaka” o mocy 272 KM. Jeep Wrangler 4XE to – jak na swoje wymiary – dość szybkie auto. Mocniejsze wciśnięcie pedału gazu sprawia, że „setkę” osiągniemy już po 6,4s.
Jeep Wrangler 4XE – WYCISZENIE, WYGŁUSZENIE SAMOCHODU – WROCŁAW | WARSZAWA
Eksperci motoryzacyjni mający do czynienia z Jeepem Wranglerem 4XE zgodnie twierdzą, że pomimo elektryfikacji samochód nie stracił swojego kultowego charakteru. Mocne auto terenowe bywa jednak momentami dość głośne, zwłaszcza w ruchu miejskim i na autostradzie. Z tego właśnie powodu, właściciel tego egzemplarza zdecydował się na profesjonalne wygłuszenie samochodu w Serwisie Top-Auto Wrocław | Warszawa. Zastosowaliśmy w tym przypadku materiały wiodących producentów na rynku, m.in. maty Dynamat Hoodliner, Xtreme czy Dynapad. Efektem naszej pracy jest kilkukrotne zmniejszenie hałasu w kabinie.
Poniżej, na przykładzie Toyoty RAV4 możemy zobaczyć, jak niskiej jakości w porównaniu do standardów Top-Auto jest w obecnych czasach fabryczne wygłuszenie aut:
Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń pod numer telefonu 732 082 273 lub kliknij w poniższy przycisk:
Dowiedz się więcej:
- Wyciszanie samochodu – kompendium wiedzy
- Wygłuszanie samochodu – TOP6 cennych rad
- Wyciszanie samochodu Wrocław – BMW 7
- Wygłuszanie samochodu Wrocław – Audi A6
- Wygłuszanie samochodu Wrocław – Toyota CH-R
- Wyciszanie samochodu Wrocław – Mercedes Vito
- Wygłuszanie auta Wrocław – Infiniti Q50S
- Wygłuszanie auta Wrocław – Hyundai Tucson
- Wygłuszanie auta Wrocław – Ford Mustang GT
- Wygłuszanie auta Wrocław – Porsche Cayenne
- Wygłuszanie auta Wrocław – Skoda Superb