W Serwisie Top-Auto Wrocław | Warszawa goszczą różne auta, jednak większy uśmiech na twarzy i przyspieszone bicie serca powodują u nas samochody sportowe. Cieszymy się, kiedy do serwisu przyjeżdżają właściciele właśnie takich samochodów. Tym razem wzięliśmy na warsztat Subaru BRZ i przeprowadziliśmy skomplikowany zabieg, jakim jest wygłuszanie auta.
Do tej pory znalezienie sportowego auta z tylnym napędem w przyzwoitej cenie było zadaniem niemal niemożliwym. Subaru wraz z Toyotą stworzyły ciekawą alternatywę dla królujących na rynku, przednionapędowych aut wspomaganych komputerowo.
Jak już wspomnieliśmy, samochód powstał przy współpracy z Toyotą, która odpowiadała m.in. za stylistykę auta. Patrząc na Subaru BRZ trudno nie dostrzec nawiązań do starszych modeli Tpypty. Przód auta nieco przypomina ten, jaki znajdziemy w Toyocie S2000, tył natomiast nawiązuje do Toyoty Celica.
Subaru BRZ – wygłuszanie auta Wrocław
Mimo nawiązań stylistycznych do starszych modeli Toyoty, Subaru BRZ to technicznie zupełnie nowy samochód. Ascetyczne wnętrze tego auta przypomina nam, że jest to typowo sportowe auto. Kubełkowe fotele są bardzo nisko osadzone – zajmując pozycję za kierownicą dosłownie „leżymy” na ziemi.Może się wydawać, że są niewygodne, jednak po przejechaniu kilku kilometrów można przekonać się, że trzymanie boczne jest tu znakomite. Wykończenie wnętrza Subaru BRZ stoi na wysokim poziomie – nie znajdziemy tutaj sztucznych, twardych plastików, znanych z azjatyckich sportowych samochodów. Deska rozdzielcza pokryta jest przyjemnym materiałem przypominającym mieszankę gumy i skóry, a prawdziwą skórą obszyte są m.in. boczki w drzwiach.
Sercem Subaru BRZ jest dwulitrowa, wolnossąca jednostka o mocy 200 KM, a jeśli chodzi o skrzynię biegów to mamy do dyspozycji znakomity automat oraz – dla ortodoksyjnych fanów – skrzynię manualną. Silnik samochodu zapewnia przyzwoite osiągi – rozpędza samochód do setki w niespełna 8 sekund.
Samochody sportowe zwykle mają małą ilość materiałów wygłuszających, głównie ze względu na ich masę. Dodatkowo, mocne silniki generują sporo hałasu. W tym egzemplarzu Subaru BRZ zdecydowaliśmy się na pełne wygłuszanie auta. Maty wyciszające zastosowaliśmy m.in. na podłodze i bagażniku, nadkolach, komorze silnika oraz podsufitce. Efektem naszej pracy jest kilkukrotne zmniejszenie natężenia hałasu w kabinie.
Poniżej, na przykładzie Toyoty RAV4 możemy zobaczyć, jak niskiej jakości w porównaniu do standardów Top-Auto jest w obecnych czasach fabryczne wygłuszenie aut:
Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń pod numer telefonu 732 082 273 lub kliknij w poniższy przycisk:
Dowiedz się więcej:
- Wyciszanie samochodu – kompendium wiedzy
- Wygłuszanie samochodu – TOP6 cennych rad
- Wyciszanie samochodu Wrocław – BMW 7
- Wygłuszanie samochodu Wrocław – Audi A6
- Wygłuszanie samochodu Wrocław – Toyota CH-R
- Wyciszanie samochodu Wrocław – Mercedes Vito
- Wygłuszanie auta Wrocław – Infiniti Q50S
- Wygłuszanie auta Wrocław – Hyundai Tucson
- Wygłuszanie auta Wrocław – Ford Mustang GT
- Wygłuszanie auta Wrocław – Porsche Cayenne
- Wygłuszanie auta Wrocław – Skoda Superb