BMW 7 M760Li – wymiana fabrycznego systemu car audio

BMW 7 M760Li

BMW 7 M760Li xDrive to imponująca demonstracja potęgi niemieckiej marki z siedzibą w Monachium. Chociaż nie można go jednoznacznie zaklasyfikować jako samochód sportowy, zaskakuje osiągami porównywalnymi z wieloma pojazdami tej kategorii. Przy tym nie mamy na myśli jedynie przesadnie dopompowanych hot-hatchy, lecz luksusowe pojazdy, takie jak niedawno produkowane Ferrari FF (które osiągało również 100 km/h w 3,7 sekundy). Właściciel BMW 7 M760Li odwiedził Serwis Top-Auto w celu modyfikacji fabrycznego systemu audio.

BMW 7 M760Li – potwór pod maską

Pod maską tego samochodu znajduje się prawdziwy, 12-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem. I to bez szukania żadnych dróg na skróty czy sztucznego zwiększania osiągów! Posiada pojemność 6,6 litra oraz imponującą moc 610 KM. Do setki przyspiesza poniżej 4 sekund. Auto posiada system napędu na cztery koła, z przodu przede wszystkim dbający o stabilność podczas przyspieszania. W tym modelu zastosowano pneumatyczne zawieszenie zarówno z przodu, jak i z tyłu. Układ kierowniczy oferuje zmienną reakcję w zależności od prędkości: przy niskich prędkościach mały ruch kierownicy powoduje skręt, podczas dynamicznej jazdy większy obrót kierownicy wpływa na mniejsze odchylenie kół.

BMW 7 M760Li – wymiana fabrycznego systemu car audio

Auto oferuje kierowcy dwa tryby prowadzenia: komfort i sport. Wpływają one na charakterystykę silnika, wydechu, skrzyni biegów i zawieszenia. A zmiany te są wyraźne. Samochód może być dynamiczny i agresywny lub miękki, komfortowy i sprężysty. Dodatkowo istnieje trzecia opcja, która pozwala na dostosowanie ustawień auta do naszych preferencji, np. twarde zawieszenie z jednocześnie miękko reagującym silnikiem. Opanowanie tego pojazdu wymaga pewnej ilości czasu i przemierzenia co najmniej kilkudziesięciu kilometrów. Po pewnym czasie samochód staje się bardziej przyjemny w prowadzeniu. Gwałtowne naciśnięcie gazu uwydatnia masę auta oraz jego ogromną moc. W warunkach miejskich trzeba wykazać się umiarem, aby uniknąć ryzyka utraty prawa jazdy.

BMW 7 M760Li – rysa na szkle

Czy ten samochód ma w ogóle jakieś wady? Wskazanie jednego aspektu jest wyjątkowo trudne. Nie mówmy tutaj o cenie. Z tak zaawansowaną technologią, imponującymi osiągami oraz bogatym wyposażeniem, wydaje się być uzasadniona. Kwestia spalania? W tej klasie cenowej spalanie nie ma większego znaczenia, aczkolwiek trzeba podkreślić, że samochód spala średnio 16,8 l/100 km. W kontekście tych osiągów, to wartość ta również wydaje się być adekwatna.

BMW 7 M760Li
BMW 7 M760Li. Źródło: https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/bmw-m760-li-xdrive-limuzyna-misiow-or-test-dane-techniczne-opinie/v1t6fnh#slajd-3

Jednak mimo kosmicznej technologii i wysokiej ceny, w BMW 7 M760Li jest jedna rzecz, która wymaga poprawy. Jest nią fabryczne nagłośnienie. Posiadanie takiego auta z kiepsko grającymi głośnikami po prostu nie licuje. Dlatego właściciel tego egzemplarza zdecydował się na montaż wysokiej jakości zestawu Bowers and Wilkins. Koniecznie obejrzyj nasz kompleksowy materiał wideo!

BMW 7 M760Li – wymiana fabrycznego systemu car audio

Przeczytaj więcej naszych artykułów:

Szukasz większego Komfortu w samochodzie?

Wypełnij formularz a nasi specjaliści przygotują dla Ciebie ofertę.

Odezwiemy się do Ciebie w niebawem!

Wybierz oddział

Wrocław

Warszawa

Szczecin